MTR Express

Världsbäst på service!

Jag har läst mycket om MTR Express på Facebook om hur personer tycker att dom är så bra och har otroligt bra service. 

Alla verkligen lovordar dom. Jag har en vän som skulle åka med deras tåg mellan Stockholm och Herrljunga. Hon beställde biljetter och fick av någon konstig anledning biljetter från Herrljunga till Stockholm. 

Hon var orolig för hur det skulle gå på tåget. Jag som hade hört hur bra service dom har sade att hon behöver inte oroa sig. Det är ju inte SJ precis. För då hade hon nog behövt vara orolig det kan jag lova.

Dom hade bett henne köpa nya biljetter. Och sagt att har man köpt så har man. Det hade inte gått att byta så lätt tror inte jag. 

Hon gick på tåget och visade upp biljetterna och sade som det var. Konduktören sade att det är bara att åka med. inga problem. Så jäkla bra service. 

Jag börjar undra ifall inte alla på MTR Express har gått en charmkurs eller något. För deras service är i toppnivå. Jag skrev till MTR på deras Facebook. Jag skrev följande. 

Citat" 

En vän åkte från Stockholm till Herrljunga med tåg, fick på något konstigt sett en biljett Herrljunga till Stockholm. Jag sade till henne att hon kunde vara lugn, jag har hört om MTR.s service. Så hon gick på tåget och kontrollanten var hur bra som helst.. Ypperlig service, och trevlig.. Hade nog aldrig funkar på SJ... Ni är BÄST... Fortsätt så..

Slutcitat" Också gav jag dom 5 stjärnor... Här har alla företag något att lära. Försök helt enkelt att bli helt grym på service. Det kommer alla att komma långt med.